طراحی لبخند

طراحی لبخند چیست و فرایند طراحی لبخند چگونه است؟

دندانپزشکی زیبایی با طراحی لبخند این توانایی را دارد که بیش از آنچه در تصور شماست، ظاهر شما را بهبود بخشد. داشتن لبخندی که دوست دارید، اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و می‌تواند برای عزت نفس شما معجزه کند.

لبخند شما اولین چیزی است که مردم وقتی به شما نگاه می‌کنند می‌بینند. بنابراین، می‌دانیم که شما لبخندی می‌خواهید که به آن افتخار کنید. تمایل به زیبایی آن هم با داشتن لبخندی زیبا و جذاب برای هر شخصی دوست‌داشتنی است.

بدون شک با طراحی لبخند یا (اصلاح لبخند)، رسیدن به لبخند رویایی شما کاملا امکان‌پذیر است. در این مقاله از وبلاگ کلینیک آریل، ما به سوالات مهمی که ممکن است در مورد اصلاح لبخند در مرکز پیشرفته دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت داشته باشید، پاسخ خواهیم داد!

طراحی لبخند چیست؟

طرح لبخند یک روش دندانپزشکی زیبایی است که عیوب دندان را اصلاح کرده و سلامت و ظاهر دندان را به شما باز می‌گرداند. این کار شامل درمان سفارشی و نتایج طولانی‌مدت برای داشتن لبخندی زیباتر و طبیعی‌تر است.دندان‌های ما با گذشت زمان فرسوده و تراشیده می‌شوند و تغییر رنگ می‌دهند. با این حال، طراحی لبخند به شما لبخندی می‌دهد که تا آخر عمر دوستش خواهید داشت.

معرفی انواع ارتودنسی و مراحل درمان ارتودنسی

بسته به نیازها و خواسته‌های شما ممکن است ترکیبی از مراحل زیر برای طراحی لبخند در نظر گرفته شود:

  • روکش‌های چینی
  • ایمپلنت‌های دندانی
  • تاج‌ها و پل‌ها
  • ارتودنسی
  • سفید کردن دندان
  • پیوند
  • کانتورینگ لثه
  • بوتاکس
  • ژوودرم (پرکننده‌های پوستی)
بهترین کلینیک برای اصلاح طرح لبخند

فرایند طراحی لبخند چگونه است؟

مرحله نخست برای طراحی لبخند با مشاوره اولیه بهترین کلینیک برای اصلاح طرح لبخند در مورد لبخند مد نظر شما و هر گونه مشکل اساسی دندانی که ممکن است داشته باشید آغاز می‌شود. دندانپزشک شما را همراهی می‌کند که تصویری از لبخند رویایی خود ببینید. بنابراین، پزشک ایده روشنی را از آنچه شما به دنبال آن هستید برای شما نمایان خواهد کرد.

دندانپزشک قبل از شروع عمل زیبایی برای ایجاد لبخند رویایی شما، ابتدا مشکلات دندانی را برطرف خواهد کرد. پیش از شروع کار، تمام مراحل را با شما طی خواهد کرد؛ زیرا دندانپزشک آگاه است که هیچ دو بیماری شبیه هم نیستند و همه به یک برنامه سفارشی نیاز دارند.

بریج دندان چیست و چه کاربردی دارد؟

اصلاح لبخند

اصلاح لبخند را می توان در 1 یا 2 بار با استفاده از باندینگ کامپوزیت انجام داد. اگر راه‌حلی سریع برای اصلاح لبخند می‌خواهید، باندینگ کامپوزیت یک انتخاب عالی است.

هر چه دندان‌های شما بلندتر باشد، لبخند شما جوان‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. دندان‌ها با افزایش سن کوتاه و فرسوده می‌شوند یا به دلیل لبخند لثه‌ای کوتاه‌تر به نظر می‌رسند. اگر می‌خواهید با نسبت دندان به لثه‌های متعادل‌تر، جوان‌تر به نظر برسید، دندانپزشک لبخندی با طولانی‌ترین طول دندان می‌سازد که برای لبخند شما بهترین کارآیی را دارد. باندینگ کامپوزیت یا ونیرهای چینی گزینه‌ای عالی برای بیمارانی است که این نگرانی‌ها را دارند.

آیا دندان‌های شما متناسب با یکدیگر هستند؟

دندانپزشک نسبت دندان‌های شما را ارزیابی می‌کند و برنامه‌ای برای متعادل کردن آن‌ها تا حد امکان ایجاد خواهد کرد و در نتیجه لبخندی جذاب‌تر ایجاد می‌شود. خطی که لبه‌های ردیف بالایی دندان‌ها را از یک طرف به سمت دیگر نشان می‌دهد باید به همان انحنای لب پایینی شما در هنگام لبخند زدن باشد. او از این خط به‌عنوان یک راهنما برای اینکه دندان‌های جدید شما چقدر طول داشته باشد استفاده می‌کند.

طراحی لبخند چقدر طول می‌کشد؟

طراحی لبخند ممکن است 3 هفته تا چند ماه طول بکشد تا تکمیل شود. این موضوع بستگی به اهداف شما و هر گونه مشکل دندانی دارد که باید ابتدا آن را برطرف کنید. اگر لبخند رویایی شما به ایمپلنت دندان نیاز دارد، این مسئله می‌تواند جدول زمانی شما را برای بهبودی مطلوب به حدود 6 ماه تا 1 سال افزایش دهد.

لمینت دندان چیست و چگونه انجام می شود؟

هزینه طراحی لبخند چقدر است؟

طرح‌های لبخند سفارشی برای هر بیمار شخصی است و هزینه آن به روش‌های گنجانده‌شده در طرح درمان بستگی دارد. از آنجایی که طراحی لبخند در بیشتر موارد، یک عمل زیبایی است، ممکن است تحت پوشش همه طرح‌های بیمه نباشد.

پزشک اصولا قبل از درمان به شما یک تفکیک قیمت جداگانه ارائه می‌دهد و همچنین در صورت وجود همکاری با بیمه شرایط استفاده بیمار از خدمات بیمه را فراهم خواهد کرد.

در مرکز پیشرفته دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت آریل، ما متعهد به ارائه مراقبت‌های عالی از دندان و همچنین کاهش هزینه‌های‌مان برای انتقال پس‌انداز به بیماران هستیم. همچنین، در راستای ارائه خدمات با بالاترین کیفیت ممکن استفاده از ابزاری با تکنولوژی روز دنیا را در برنامه خود قرار داده‌ایم.

همچنین، استفاده از ابزار و دستگاه‌های مدرن روز نیاز به دانش بالای پزشکان کلینیک دارد تا بتوانند خود را به‌عنوان بهترین کلینیک برای اصلاح طرح لبخند معرفی کنند.

طراحی لبخند یک سرمایه گذاری گرانبها است که شما را جوان‌تر نشان می‌دهد، اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و کیفیت زندگی شما را بهبود می‌بخشد.

چگونه بفهمید کاندید طراحی لبخند هستید؟

اگر می‌خواهید موارد زیر را برطرف کنید، کاندیدای طراحی لبخند هستید:

  • تغییر رنگ دندان
  • دندان‌های شکسته یا ترک‌خورده
  • دندان‌های نامرتب
  • لبخند لثه‌ای
  • دندان‌های ازدست‌رفته یا شکاف‌دار
  • ترمیم‌های قدیمی از پر کردن و تاج

ونیر کامپوزیت دندان چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی دندانپزشکی و آموزش‌های زیبایی، می‌توانید چندین مشکل را با لبخند خود به‌طور همزمان برطرف کنید. ما با شما همکاری می‌کنیم تا بهترین برنامه را برای لبخند، بودجه و جدول زمانی شما ایجاد کنیم.

دندانپزشکی دیجیتال در تهران

کلام آخر درباره طراحی لبخند دیجیتال

طراحی لبخند دیجیتال روندی است که پزشک با توجه به داشتن ابزارهای پیشرفته و خاص آن را انجام می‌دهند. به همین دلیل برای انجام این روند به‌صورت دیجیتال نمی‌توان به هر مرکزی مراجعه کرد و در تهران می‌توانید به کلینیک دندانپزشکی دیجیتال آریل مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *